Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

VULCANII NOROIOSI, 2 zile

Itinerariu

Ziua 1

BACAU a VULCANII NOROIOSI - CONACUL CEPTURA - SLANIC PRAHOVA (350km)

incepem calatoria noastra catre Vulcanii Noroiosi, un fenomen natural unic in Romania, care ne va fascina prin spectaculozitatea sa. Acesti vulcani au luat nastere din emanatiile de gaze din adancul pamantului, care imping apele subterane la suprafata, amestecandu-le cu argila din rocile intalnite in cale. Rezultatul este un peisaj neobisnuit, aproape extraterestru, care atrage vizitatori din toate colturile lumii.
Dupa aceasta experienta deosebita, ne indreptam spre Manastirea Ciolanu, o ctitorie a Doamnei Neaga din anul 1590, un loc de rugaciune si reflectie plin de istorie. in apropiere, vom face un scurt popas la Tabara de Sculptura de la Magura, un muzeu in aer liber ce expune opere de arta impresionanta. Fiind in mijlocul podgoriilor de vin, nu putem rata ocazia de a participa la o degustare la Conacul Ceptura, unde vom savura vinuri de calitate. Dupa-amiaza, ajungem in statiunea Slanic Prahova, renumita pentru salina sa impresionanta, unde turistii vor avea timp liber pentru a explora sau a se relaxa in acest cadru natural binefacator. Cazare in Slanic Prahova.

Ziua 2

SLANIC PRAHOVA a BRASOV a BACAU (260km)

Turistii vor avea timp liber pentru a explora Salina Slanic Prahova, situata la o adancime impresionanta de 208 metri si cu o suprafata vasta de 53.000 de hectare. Aceasta este una dintre cele mai renumite saline din Romania, oferind vizitatorilor nu doar un spectacol natural unic, ci si beneficii pentru sanatate datorita microclimatului sau deosebit.
La orele pranzului, ne indreptam spre Brasov, unde vom avea timp liber in Piata Sfatului. Aici, turistii pot explora individual numeroasele atractii ale centrului istoric sau pot savura o masa delicioasa intr-unul dintre restaurantele locale. Dupa-amiaza, ne imbarcam pentru calatoria de intoarcere spre Bacau, incheind astfel o zi plina de experiente memorabile.

Ziua 1

BACAU a VULCANII NOROIOSI - CONACUL CEPTURA - SLANIC PRAHOVA (350km)

incepem calatoria noastra catre Vulcanii Noroiosi, un fenomen natural unic in Romania, care ne va fascina prin spectaculozitatea sa. Acesti vulcani au luat nastere din emanatiile de gaze din adancul pamantului, care imping apele subterane la suprafata, amestecandu-le cu argila din rocile intalnite in cale. Rezultatul este un peisaj neobisnuit, aproape extraterestru, care atrage vizitatori din toate colturile lumii.
Dupa aceasta experienta deosebita, ne indreptam spre Manastirea Ciolanu, o ctitorie a Doamnei Neaga din anul 1590, un loc de rugaciune si reflectie plin de istorie. in apropiere, vom face un scurt popas la Tabara de Sculptura de la Magura, un muzeu in aer liber ce expune opere de arta impresionanta. Fiind in mijlocul podgoriilor de vin, nu putem rata ocazia de a participa la o degustare la Conacul Ceptura, unde vom savura vinuri de calitate. Dupa-amiaza, ajungem in statiunea Slanic Prahova, renumita pentru salina sa impresionanta, unde turistii vor avea timp liber pentru a explora sau a se relaxa in acest cadru natural binefacator. Cazare in Slanic Prahova.

Ziua 2

SLANIC PRAHOVA a BRASOV a BACAU (260km)

Turistii vor avea timp liber pentru a explora Salina Slanic Prahova, situata la o adancime impresionanta de 208 metri si cu o suprafata vasta de 53.000 de hectare. Aceasta este una dintre cele mai renumite saline din Romania, oferind vizitatorilor nu doar un spectacol natural unic, ci si beneficii pentru sanatate datorita microclimatului sau deosebit.
La orele pranzului, ne indreptam spre Brasov, unde vom avea timp liber in Piata Sfatului. Aici, turistii pot explora individual numeroasele atractii ale centrului istoric sau pot savura o masa delicioasa intr-unul dintre restaurantele locale. Dupa-amiaza, ne imbarcam pentru calatoria de intoarcere spre Bacau, incheind astfel o zi plina de experiente memorabile.

Descriere

Destinatie: Romania

Durata: 1 zi, fara cazare

Servicii incluse
- Transport cu autocar licentiat
- 1 noapte cazare cu mic dejun hotel 3*
- Ghid-insotitor din partea agentiei

Servicii neincluse
- Taxe de intrare la obiectivele turistice si nici ghizii locali pentru acestea
- Taxe hoteliere (se achita direct de turist la receptia hotelurilor)

Conditii financiare  

FLEXI
Termene de plata:  
- 20 % din pretul pachetului turistic, in 2 zile lucratoare de la data inscrierii turistului;  
- 40% din pretul pachetului turistic, in intervalul cuprins intre ziua 3 de la data inscrierii turistului si 45 zile inainte plecarii;  
- 40% din pretul pachetului turistic, cu minimum 21 zile inainte de plecare.  

Conditii de anulare/penalizare:  
- Anulare gratuita, daca renuntarea se face cu pana la 7 zile de la achizitionarea pachetului turistic;  
- 20% din pretul pachetului turistic, daca renuntarea se face incepand cu a 8-a zi de la achizitionarea pachetului turistic pana in a 46 zi inainte de plecare  
- 60% din pretul pachetului turistic, daca renuntarea se face in intervalul 45-31 zile inainte de plecare;  
- 100% din pretul pachetului turistic, daca renuntarea se face cu cel putin 30 zile inainte de plecare.  

EARLY BOOKING
Termene de plata:  
- 50 % din pretul pachetului turistic, in 2 zile lucratoare de la data inscrierii turistului;  
- 50% din pretul pachetului turistic pana la expirarea termenului de valabilitate a ofertei.  

Conditii de anulare/penalizare:   
- 50 % din pretul pachetului turistic, dupa primirea serviciilor comandate, daca renuntarea se face pana la expirarea termenului de valabilitate a ofertei;  
- 100% din pretul pachetului turistic, dupa primirea serviciilor comandate, daca renuntarea se face dupa expirarea termenului de valabilitate a ofertei.  

Documente de Calatorie  
1. Verificarea datelor: La inscriere, agentul trebuie sa verifice corectitudinea datelor pasagerilor (nume si data nasterii) din cartea de identitate sau pasaport. Agentia nu este responsabila pentru problemele cauzate de erori in aceste date.  
2. Biletele de avion: Dupa emitere, biletele de avion nu sunt rambursabile si nu se pot modifica numele sau ruta de calatorie.  
3. Documente necesare: Pasaportul sau cartea de identitate trebuie sa fie valabile 6 luni de la data intoarcerii. In anumite destinatii, este obligatoriu pasaportul.  
4. Destinatii speciale: Pentru Turcia, Egipt, Maroc, Iordania si Israel, este necesar un pasaport valabil minim 6 luni de la iesirea din tara.  
5. Norvegia: Pentru intrarea in Norvegia, este necesara o carte de identitate emisa dupa 2009, specificand cetatenia, sau un pasaport valabil.  

Conditii Vamale  
6. Intarzieri: Touroperatorul nu este responsabil pentru intarzieri cauzate de formalitati vamale sau de intarzierea eliberarii vizelor.  
7. Refuzul intrarii: Autoritatile vamale pot refuza intrarea pe teritoriul unui stat, chiar daca a fost obtinuta o viza. Agentia nu poate fi trasa la raspundere pentru astfel de situatii.  
8. Minori: Minorii trebuie sa fie insotiti de un adult, sa aiba acordul legalizat al ambilor parinti si cazierul judiciar al adultului insotitor, daca acesta nu este parinte.  
9. Responsabilitate: Agentia nu este responsabila pentru situatiile in care turistii nu indeplinesc conditiile legale pentru trecerea frontierei.  

Politica Tarifara  
10. Taxe de aeroport: Acestea pot fi modificate fara notificare prealabila, iar agentia va informa turistii despre schimbari.  
11. Plan tarifar: Daca termenele de plata nu sunt respectate conform planului tarifar ales, tariful se poate modifica sau pachetul turistic poate fi anulat.  
12. Numar minim de participanti: Daca nu se intruneste numarul minim de participanti, agentia va oferi alternative de reprogramare sau alt program similar, informand turistii cu cel putin 14 de zile inainte de plecare.  
13. Inscriere in regim partaj: Agentia nu poate garanta completarea unui partaj. Daca nu se gaseste un partener pentru camera dubla, turistul va trebui sa plateasca suplimentul pentru o camera single.  

Penalizari si Responsabilitati  
14. Intarzieri/Anulari curse: In cazul intarzierii sau anularii unor curse aeriene, turistul trebuie sa contacteze direct compania aeriana pentru detalii si compensatii.  
15. Bagaje: Pierderea, furtul sau deteriorarea bagajelor este responsabilitatea turistului. In caz de probleme in timpul transportului, reclamatia se adreseaza companiei de transport.  
16. Modificari de program: In caz de defectiuni, greve sau alte situatii neprevazute, agentia poate modifica programul turistic sau cazarile, asigurand servicii de calitate echivalenta.  

Programul Turistic  
17. Sosirea la cazare: De obicei, sosirea la cazare are loc seara intre orele 20:00-22:00, dar pot aparea intarzieri din cauze externe, precum traficul sau vremea.  
18. Responsabilitate: Agentia nu este responsabila pentru intarzierile cauzate de turisti sau pentru conditiile de trafic. 
19. Modificari: Conducatorul de grup poate ajusta ordinea activitatilor sau poate schimba unele obiective sau hoteluri, in functie de situatii speciale, independente de agentia de turism.20. Asistenta conducator de grup: Doar ghizii locali autorizati pot oferi explicatii in interiorul muzeelor si monumentelor. Ghizii insotitori ofera informatii doar in exterior. Vizitarea muzeelor se face individual, cu stabilirea din timp a locului si orei de intalnire. Orarul obiectivelor turistice poate fi modificat fara preaviz.  
Servicii Hoteliere  
21. Cazare: Mentiunea Cazare in... include si hotelurile din suburbiile oraselor mentionate. Cazare in zona... se refera la unitati situate la maxim 100 km de destinatia specificata.  
22. Clasificarea hotelurilor: Categoria hotelurilor este cea oficiala in tarile tranzitate. Hotelurile pot fi inlocuite cu altele similare.  
23: Distributia camerelor: Camerele sunt repartizate de receptia hotelului. Daca apar probleme legate de camera, turistul le poate rezolva direct la receptie, cu ajutorul insotitorului de grup.  
24. Taxe locale: Unele orase pot impune taxe suplimentare de oras, care trebuie achitate la receptie de catre turist.  

Informare de plecare  
31. Transmiterea informarii de plecare: Informatiile despre plecare vor fi transmise turistilor cu cel mult 3 zile inainte de plecare, prin email si SMS. Este responsabilitatea turistilor sa furnizeze date de contact corecte pentru a se asigura ca primesc aceste informatii.  

Recomandari Generale  
33. Asigurarea medicala: Agentia recomanda incheierea unei asigurari medicale de calatorie cu acoperire pentru toate tarile vizitate.  
34. Asigurare storno: Agentia recomanda incheierea unei asigurari storno pentru pachetul achizitionat.

Destinatie: Romania

Durata: 1 zi, fara cazare

Servicii incluse
- Transport cu autocar licentiat
- 1 noapte cazare cu mic dejun hotel 3*
- Ghid-insotitor din partea agentiei

Servicii neincluse
- Taxe de intrare la obiectivele turistice si nici ghizii locali pentru acestea
- Taxe hoteliere (se achita direct de turist la receptia hotelurilor)

Conditii financiare  

FLEXI
Termene de plata:  
- 20 % din pretul pachetului turistic, in 2 zile lucratoare de la data inscrierii turistului;  
- 40% din pretul pachetului turistic, in intervalul cuprins intre ziua 3 de la data inscrierii turistului si 45 zile inainte plecarii;  
- 40% din pretul pachetului turistic, cu minimum 21 zile inainte de plecare.  

Conditii de anulare/penalizare:  
- Anulare gratuita, daca renuntarea se face cu pana la 7 zile de la achizitionarea pachetului turistic;  
- 20% din pretul pachetului turistic, daca renuntarea se face incepand cu a 8-a zi de la achizitionarea pachetului turistic pana in a 46 zi inainte de plecare  
- 60% din pretul pachetului turistic, daca renuntarea se face in intervalul 45-31 zile inainte de plecare;  
- 100% din pretul pachetului turistic, daca renuntarea se face cu cel putin 30 zile inainte de plecare.  

EARLY BOOKING
Termene de plata:  
- 50 % din pretul pachetului turistic, in 2 zile lucratoare de la data inscrierii turistului;  
- 50% din pretul pachetului turistic pana la expirarea termenului de valabilitate a ofertei.  

Conditii de anulare/penalizare:   
- 50 % din pretul pachetului turistic, dupa primirea serviciilor comandate, daca renuntarea se face pana la expirarea termenului de valabilitate a ofertei;  
- 100% din pretul pachetului turistic, dupa primirea serviciilor comandate, daca renuntarea se face dupa expirarea termenului de valabilitate a ofertei.  

Documente de Calatorie  
1. Verificarea datelor: La inscriere, agentul trebuie sa verifice corectitudinea datelor pasagerilor (nume si data nasterii) din cartea de identitate sau pasaport. Agentia nu este responsabila pentru problemele cauzate de erori in aceste date.  
2. Biletele de avion: Dupa emitere, biletele de avion nu sunt rambursabile si nu se pot modifica numele sau ruta de calatorie.  
3. Documente necesare: Pasaportul sau cartea de identitate trebuie sa fie valabile 6 luni de la data intoarcerii. In anumite destinatii, este obligatoriu pasaportul.  
4. Destinatii speciale: Pentru Turcia, Egipt, Maroc, Iordania si Israel, este necesar un pasaport valabil minim 6 luni de la iesirea din tara.  
5. Norvegia: Pentru intrarea in Norvegia, este necesara o carte de identitate emisa dupa 2009, specificand cetatenia, sau un pasaport valabil.  

Conditii Vamale  
6. Intarzieri: Touroperatorul nu este responsabil pentru intarzieri cauzate de formalitati vamale sau de intarzierea eliberarii vizelor.  
7. Refuzul intrarii: Autoritatile vamale pot refuza intrarea pe teritoriul unui stat, chiar daca a fost obtinuta o viza. Agentia nu poate fi trasa la raspundere pentru astfel de situatii.  
8. Minori: Minorii trebuie sa fie insotiti de un adult, sa aiba acordul legalizat al ambilor parinti si cazierul judiciar al adultului insotitor, daca acesta nu este parinte.  
9. Responsabilitate: Agentia nu este responsabila pentru situatiile in care turistii nu indeplinesc conditiile legale pentru trecerea frontierei.  

Politica Tarifara  
10. Taxe de aeroport: Acestea pot fi modificate fara notificare prealabila, iar agentia va informa turistii despre schimbari.  
11. Plan tarifar: Daca termenele de plata nu sunt respectate conform planului tarifar ales, tariful se poate modifica sau pachetul turistic poate fi anulat.  
12. Numar minim de participanti: Daca nu se intruneste numarul minim de participanti, agentia va oferi alternative de reprogramare sau alt program similar, informand turistii cu cel putin 14 de zile inainte de plecare.  
13. Inscriere in regim partaj: Agentia nu poate garanta completarea unui partaj. Daca nu se gaseste un partener pentru camera dubla, turistul va trebui sa plateasca suplimentul pentru o camera single.  

Penalizari si Responsabilitati  
14. Intarzieri/Anulari curse: In cazul intarzierii sau anularii unor curse aeriene, turistul trebuie sa contacteze direct compania aeriana pentru detalii si compensatii.  
15. Bagaje: Pierderea, furtul sau deteriorarea bagajelor este responsabilitatea turistului. In caz de probleme in timpul transportului, reclamatia se adreseaza companiei de transport.  
16. Modificari de program: In caz de defectiuni, greve sau alte situatii neprevazute, agentia poate modifica programul turistic sau cazarile, asigurand servicii de calitate echivalenta.  

Programul Turistic  
17. Sosirea la cazare: De obicei, sosirea la cazare are loc seara intre orele 20:00-22:00, dar pot aparea intarzieri din cauze externe, precum traficul sau vremea.  
18. Responsabilitate: Agentia nu este responsabila pentru intarzierile cauzate de turisti sau pentru conditiile de trafic. 
19. Modificari: Conducatorul de grup poate ajusta ordinea activitatilor sau poate schimba unele obiective sau hoteluri, in functie de situatii speciale, independente de agentia de turism.20. Asistenta conducator de grup: Doar ghizii locali autorizati pot oferi explicatii in interiorul muzeelor si monumentelor. Ghizii insotitori ofera informatii doar in exterior. Vizitarea muzeelor se face individual, cu stabilirea din timp a locului si orei de intalnire. Orarul obiectivelor turistice poate fi modificat fara preaviz.  
Servicii Hoteliere  
21. Cazare: Mentiunea Cazare in... include si hotelurile din suburbiile oraselor mentionate. Cazare in zona... se refera la unitati situate la maxim 100 km de destinatia specificata.  
22. Clasificarea hotelurilor: Categoria hotelurilor este cea oficiala in tarile tranzitate. Hotelurile pot fi inlocuite cu altele similare.  
23: Distributia camerelor: Camerele sunt repartizate de receptia hotelului. Daca apar probleme legate de camera, turistul le poate rezolva direct la receptie, cu ajutorul insotitorului de grup.  
24. Taxe locale: Unele orase pot impune taxe suplimentare de oras, care trebuie achitate la receptie de catre turist.  

Informare de plecare  
31. Transmiterea informarii de plecare: Informatiile despre plecare vor fi transmise turistilor cu cel mult 3 zile inainte de plecare, prin email si SMS. Este responsabilitatea turistilor sa furnizeze date de contact corecte pentru a se asigura ca primesc aceste informatii.  

Recomandari Generale  
33. Asigurarea medicala: Agentia recomanda incheierea unei asigurari medicale de calatorie cu acoperire pentru toate tarile vizitate.  
34. Asigurare storno: Agentia recomanda incheierea unei asigurari storno pentru pachetul achizitionat.